Kızlar 33+2deyim kendimi çok kötü hissediyorum.Doğum iznine yeni ayrıldım.Temizlik yapcak gücü kendimde bulamıyorum öncesinde çalıştığım için evim çok dağınık ve tozlu her yer heryerde.Evim hem küçük hem çok fazla eşyam var.Ruhum daralıyor ne yapıcam ben diye her gün niyetleniyorum ama bişeye başlayamıyorum.Önceden hiç böyle değildim.Hamilelikten mi bu duygu düşüncelerim hiç bilmiyorum.Bi akıl verin temizlik için birini çağırayım diyorum ama daha önce bulduğum kişilerden hiç memnun kalmadım.Titiz biriydim iyice kafama takar oldum