minikfasulyeannesii 3çocuğum var,4. geliyor 36.haftamdayım,tabi ki zor ama güzellikleri de var,eğer eşin ya da büyük çocuğun var ve yardım etmiyorlarsa daha zor ve çaresiz kalırsın tabi ucundan tutan varsa bakımlarını ve ev işlerini zevkli güzel yanları çok,sürekli yemek yapıyorsun çamaşır ve bulaşık asla bitmiyor😂alışıyorsun otuyor düzene yemeklerde kalabalık sofralarınız olur ev de her dsim çoluk çocuk sesleri güzel hisler veriyor insana ama yine diyorum zor🙈