Ben gecen hafta kendim gittim sistemlerine düsmemisim cünkü 13 haftaligim dedim oo cok gec kalmissin aksatma bir daha sisteme düsnemissin biz farketmedik dediler d vitamini vereceklerdi doktorum 15 haftada baslatacak diyince vermediler decavit gibi multivitaminleri de veriyorlar ücretsiz