Meraba kızlar enfeksiyon geçti derken e coli bakteirisi de cıktı yine antibiyotik kullanıyorum 16+4deyim çok korkuyorum pedden de oluyo diye duyduğum icin ara beze geçtim annemin yöntemi çümkü ıslak kalınca da mantar oluyor ama az önce birinin ara bezi de nefes aldırmıyor yazdığını gördüm suyu da bol içiyorum proberry dedi doktor onu da aldım napıcağımı şaşırdımm ya nolur bi yardım edin🥹