Hanımlar iyi akşamlar, karın bölgemde iki gündür çok yoğun bir kaşıntı var. Çatlak kaşıntısı diye başta önemsemedim biraz kaşıdım ama kaşınan yerlerin acıdığını fark ettim. 36+5 haftalık hamileyim. Sivilce gibi ama sıkıldığında içi olmayan ve patlamayan noktalar var kırmızı kırmızı anlayamadım. Hiç yaşayan var mı? Bu zamana kadar hiç alerji olmadım hayatımda cumartesi günü doktora gideceğim için acili meşgulde etmek istemiyorum. Aynı şeyler karnımdan bacak arkalarıma doğruda gidiyor. Genelde ev yemekleri yiyorum cumartesi günü dışarıdan yemiştim her zaman yediğim bir yerdi.