Sevim-asel oğlum şimdi 8 yaşında tabi bir kaç saat oldu zaten küçük olduğu için akşama doğru hastaneden çıkardılar akşam yürüyordu unutu bile küçük olması çok iyi oldu ameliyat sonrası 5 veya 6 saat ağladı ama zaten hemen fitil takip yatakta uyutum uyanınca pek anlamadi şükür inşallah sizde çabuk atlatirsiniz