Zilankaya21_ Ezgizrr teşekkür ederim. Herkes erkek diyor da haftaya kontrole gidecem öğrenir size söylerim🤗
Gizem-kara2334 Serapjjj ne güzel ilk defa siz kız diyosunuz bende stres olmuştum erkek diyorlar diye benim bı kızım var da
Serapjjj Gizem-kara2334 tabi bizimki sadece tahmin sağlıkla gelsin ben kiz bebek benzettim sonucu haber verirsiniz😄
Serapjjj Gizem-kara2334 genelde 15 haftadan sonra kesin oluyo ama bebeğin duruşu ve doktor tabi çok önemli ben gec öğrendim inşallah sen erken ögrenirsn canim🥰
Gizem-kara2334 Serapjjj benim ilk kızımda 12haftada benziyo demişlerdi 14 15tede kesin dediler zaten ama bilmiyorum kız olmasına rahmen
Gizem-kara2334 Serra19 kısmet bakalım merak ediyorum çok ben bu sefer Allah sağlıklı sıhhatli kucağımiza almayı nasip etsin 11+3