haticeinci Kızlar ben şuan 14+5im ama ultrsonda bebek 15+3 çıkıyor neden acaba öyle oluyor iri diye mi acaba kafama takıldı
Lumlum haticeinci ilk haftalarda ilerde olması normal dedi doktorum. Bizde de bi hafta önde gözüküyor
busduuk1914 haticeinci benimde öndeydi 10 gün önden gidiyordu 28. Haftamda haftasıyla uyumlu çıktı ilerledikçe normale dönüyor genelde