Eylul272020 Kızlar 14. Haftaya girdim bu haftada bebek hareketini hisseden var mı bu 2.nci gebeliğim sanki bir tarafa toplanıyor gibi bi sorun mu acaba Perşembe doktor kontrolüm var
Canseldokur0434 Eylul272020 13+6 dayım ben de bi kaç gündür hissediyorum 2. Gebeliğim çevrem hep normal diyor. 2. Gebelikte vücut ve rahim alışkın olduğu için erken hissedilebilir diyor Çarşamba doktora gideceğim soracağım ben de.
Eylul272020 Beybitooo sol tarafıma geliyor duruyor orda sanki ilk hamileligim de 19.haftada hissetmiştim erken olunca şaşırdım 😂
Maviii_98 Kızlar ilk gebeliğim ve 16. Haftadayız toplandığını nasıl anlıyorsunuz🥰bende böyle seyirme damar atması gibi bişeyler hissediyorum arada Bi de Ku kayması gibi Bi ses bu bebğimden mi oluyordur acaba🥰