Ay0694 Bugün transferimin 8. Günü kahverengi bi kanamam oldu,sabah idrar testim negatifti..böyle bisey yaşayan var mı? Regl için çok erken ama hamilelik olsa negatif çıkmazdı kafam çok karışık?
Seda344 Ay0694 kötüyü düşünme. Benim de kahve lekelenmem oldu bir kaç gün. 12. Gün kan testim pozitif çıktı. Yerleşme lekesi olabilir. İdarda çıkmaz. Bekle sen. Güzel sonuç alacaksın
Kediannesi1 Ay0694 kanama yaşamadım ama 7. Gün negatif 10. Gün kan testi sonucum 730 du yani idrar testi yapmayın test gününüzü bekleyin pozitif sonuçlar görün inşallah
Ay0694 Seda344 benim kopkoyu kahverengi şekilde ama leke gibi hafif değil yani ama adet gibi de değil