Bushra21 Şuan hastanedeyim bişeyler yiyip nst ye giricem dündendir sancım vardı idrar yolu enfeksiyonu var gece hiç uyumadım 32+6 yim ama bebeğim 30+1 görünüyor 1.600 gram kendimi kötü hissediyorum güzel şeyler düşünmeye çalışıyorum ama elimde değil inş sorun çıkmaz dualarınızı eksik etmeyin
Ebalp Bushra21 canım korkma hiçbir şey olmaz Allah'ın izniyle sen beslenmene dikkat et hergün mutlaka muz sut ve yumurta ye insallah kilosuda duzene girer
Sedaince Bushra21 canınızı sıkmak bebeğe daha çok zarar verir gergin ballı süt için bide muz yiyin kendinizi de üzmeyin dua edin yeter
Minnos53 Bushra21 benimki 3 hafta geride sağlıklı olsun kilosu o kadar önemli değil başka dert olmasın
Bushra21 Sancım çıktı nst de idrar tahlilimde azıcık kanamalıydı alttan muayene etti doktorum 1 cm açıklığım varmış baş geliş pozisyonundaydı kızım fitil verdi daha önce ciğer geliştirici vurulmuştu zaten evde dinlen dedi 🤲🏻