Svl2109 Kızlar arada midem bulanıyor ama ben karnımda ağrı falan hissetmiyorum korkuyorum normal mi her dk doktora gidesim geliyor
Tugcev Svl2109 benim 8den sonra ağrılarım bitti diyebilirim. Hiç ağrı yaşamayanlarda var. Ben adet sancısı gibi çok ağrı çektim, ablamın iki çocuğu var yerleşme ağrısını hiç yaşamamış. Normal yani. Düşünmeyin
eesraktas 8.haftadan sonra benimde ağrılarım geçti normal bence . Şu an 11 haftalığım çok fena midem bulanıyor