5 Ay önce spinal anestezi ile doğum yaptım anestezi uygulaması sırasında hiçbir şey hissetmedim hatta yaptınız mı dedim damar yolu daha çok acıdı emin olun doktorum epidural önermedi hiç gerek yok dedi iyikide olmamış, uyuşukluk geçince hiçbir ağrım olmadı cok hızlı ayağa kalktım bol bol yürüdüm hastanede yarım saatte bi kalktım ve tek yürüdüm hemşireler cok şaşırmışti psikolojik olarak hep cok iyiyim dedim bunun etkisi cok var bence.. sadece cok hafif iğne yerim ağrıyordu onuda krem sürdüler ve sıcak su torbası koyduk yarım saat o kadar. Bence bu işin sırrı öncelikli olarak psikolojik rahatlık,yürüyüş ve anestezi hekiminin uygulaması🤗 he birde doktorun cerrahisi de çok önemli bence 🥰