Esmaninannesi 37.5haftalik olduk doğurmak istiyorum artık🥺dayanicak gücüm kalmadı… Doğumu hızlandıran işe yarayan bir yöntem biliyormusunuz?
gokyuzununogrencisii Esmaninannesi 40 haftalık oluyoruz bu gece itibariyle ❤️ şunu diyim sana yürüyüş merdiven bilmem hurma falan hepsi hikaye.. benden çok yapanı görmedim bilmiyorum şu son 1 aydır nerdeyse yapıyorum ama vaktini bekler her şey.. 🙏🏻😊
Alynq Hurma yiyip yürüyüş yapın bol bol ama günde 1 saat yürümek değil bütün günü dışarda geçirmek gibi düşünün, böyle birkaç güne doğurursunuz