34+5 teyim. Son 3-4 gündür vajina kemiğimde batma ve sızı hissediyorum oturup kalkarken veya yürürken. Sancı böyle birşey mi acaba herhangi bir akıntım kanamam va yol şükür bebeğim de hareketli ama fena bir batma hissi bugün butün gün yattıö yarım kontrol var öğleden sonra yaşayan var mı bunu