Sibel3437 Yeni dogan bebeklerin amniyon sıvısı vucut ısısını dengeleyici için göbek düşene kadar yikanmamasini öneriyor cnm hocam ;) buyüzden henüz dogum olmadı ama bunu uygulayacağım