Kızlar ben nasipse 39.haftada 13 Mart’ta sezeryan olacağım , ama doktorum eğer o günden önce bebek gelirse acildeki doktorun insafına kalmış sana sezeryan yapıp yapmamak dedi , çok korkuyorum bebeğin bir sıkıntısı yok normal doğumdan korktuğum için sezeryan olacağım , ne düşünüyorsunuz