İlk haftalarda cok severdim tatlıyı ama fazla yemedimde genelde hep meyve yedim ondada seker var şimdi ise içinde şeker tatlı olan herşeyden rahatsız oluyorum midem kötü oluyor fazla geliyor gibi kötü oluyorum gebelik şekeri olabilirmi acaba benim gibi olan varmı