2bebek1 çok şükür ikimizde iyiyiz 37+5 de muayeneye gitmistim düzenli sancılarım cikti ama yoktu yani bende öyle ağrılar falan pek doktor yatış yaptı ameliyata aldı hemen . Belkide sancılar kasılmalar dan yırtılma olusmustur diye düşünüyorum yada doktormu hata yaptı bilemiyorum da hiç. Çok zor geçti benim için çok zor toparlandım ya ilk sezeryan okadar kolaydiki güzeldi çabuk toparlanmistim bunda yuruyemedim bile ilk gün çok az bide gaz sancısı çektim felaket 🥹 oğlum odaya vermişlerdi doğunca 3te doğmuştu ben 5 bucuga geliyordu odaya ciktigimda şok olmuşum 2 saati geçmişti halbuki 30 dk sürüyordu dedim