anne5 Merhabalar arkadaslar hamile olduğumu öğrenince bıraktım ilk 3 ay mide bulantım oldu zaten koku hassasiyetim de vardı şimdi 21 haftalık oldum canım acayip istiyor bunu aklımdan çıkarmak için ne yapmalıyım
Asu_moi anne5 canım dusunmemeye calıs bol su iç aklına geldiğinde,ben sigarasız yaşayamam tek zevkim icicem hamileykende diyodum ama öğrendiigm an bıraktım sende bebişini düşün,içme cnm💞
Suhiss anne5 sigara tiryakisi arkadaşıma doktoru kendini strese sokacaksan gunde 1-2 tane icmen daha iyi demisti. Cunku sen strese girersen bebek de girer.
karaguzelirem_ Arkadaşım bitter çikolata yiyordu ve filtre kahve içiyordu bu şekilde bastırdığını söylüyordu birde kafanızı o an dağıtacak bir meşgale bulmaya çalışın odak noktanızı değiştirin ☺️
Fatm_ Valla ben 7 haftalık olacam tam olarak bırakabilmiş değilim iki nefes çekip söndürüyorum ama korkuyorum da
yeni-annelik Fatm_ bende 12 haftalık hamileyim kötü biliyorum bir iki çekip bırakıyorum birde stresli bir işte çalışıyorum canım istiyor engel olamıyorum bu duruma ne yapacağım bilmiyorum hayatımda hiç içmemiş olmayı dilerdim
Fatm_ yeni-annelik yeni-annelik maalesef işte keşke hiç başlamamış olsaydık ama hiç içmeyip bir anda pat diye bırakılmıyor en azından ben yapamadım yani
yeni-annelik Fatm_ evet sadece içen insanlar anlar ne çektiğimizi vicdan azabı çekiyorum ama kendimede engel olamıyorum inşallah hiçbir sorun yaşamayız sağlıkla kucağımıza alırız Allahım bizede bırakma hidayeti verir inşallah 🙏🏻
ElaEge yeni-annelik ben o içen insan kısmındayım günde bi paket içiyordum rahat rahat elim gözüm arıyordu hamileliğimi 2 aylıkken ögrendim o süreçtede soba borusu gibiydim tabi bi üzüldüm öğrenince onu zehirleyip havasız bıraktıgım icin aglıcaktım kendime öfkemden bidaha da ağzıma sürmedim canım kızım en kıymetlim sağlıkla doğsunda sonrasına bakarız çok küçükler günah
anne5 Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim o kadar kıymetli ve güzel cevaplar verdiniz ki yazarken korkuyordum açıkçası linclenirim kesin herkes biseyler söyler diye…Öyle olmadığı için çok mutluyum tekrar teşekkür ederim hepinize