Ysmn-16 Bugün 40 haftalık oldu doktor 3 4 gün suyu idare eder demişti Çarşamba kontrolüm var ama 2 gündür bel ağrısı alt karın ağrısı yaşıyorum. Bebek bir yerde toplanıp kasılıyor acaba doğum sancısı mı?