Hayırlı olsun en az 3-4 kez değer yükselmesine baktırmanızı tavsiye ederim bende 2. Değerden sonra düşme oldu biraz bekledim baya büyük hayal kırıklığı yaşadım kurtaj oldum kalp atısı için 1500 seviyelere gelmesi gerek haddim değil ama yaşadığım kötü tecrübeyi paylasmak istedim keseyi görene kadar kimseye söylememek lazımmıs biz
O heyecanla haykırdık resmen 1 hafta sonra gebelik sonlanınca herkes kendi kendinize gelin güvey oldunuz erkenden diye o acımın üzerine söylendi …
İnsanlar tuhaf Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin hayırlı olsun tekrardan ♥️