Siisaa Arkadaşlar 9+5 günlük suan belirtilerim bi kaç gündür yok oldu. Sanki beyaz akıntım da azalmış gibi geçen haftalarda aşırı yoğundu. Bu durum normal mi yaşayan var mı ?