dmlonrr Merhabalar. Bu cuma kan testi verdiğimde değerim 606 çıktı ve doktorum 5 haftalık gebelik olduğunu söyledi. Cumartesi günü ilk ultrasona gireceğim ama biraz kaygılıyım. Göğüslerimde ve kasıklarımda ağrı var. Bunu yaşayan var mı aranızda?
12moom dmlonrr evet tabiki bu hamileligin İlk belirtileri bende 5.haftadayim çok normal olması hatta benim mide bulantilarim da başladı
Sulenur98 dmlonrr bel ağrısı kasık ağrısı gögüs hassasiyeti halsizlik geneld e bunlar belirtisi zaten