Bence bunu ayırmak zor. Her doğumun kendine has zorlukları var. Ama ne olup biteceğini , ne zaman olacağını bilmek istiyorsan sezeryan. Ben normal doğumun kadınların sağlıkları açısından iyidir anlayışına katılmıyorum. Her doğum için geçerli olmadığına da inanıyorum. Yani ben sezeryan oldum,sağlık sorunum olduğu için planlı 1 sezeryandı. Yine olsa yine seçerdim. Tamam zor muydu zordu. İlk 1 ayı 40 gün anca toparladım. Burda bir hanım şey yazmışdı. Bir yerim kesilecekse eğer karnım olmalı vajinam değil. Ben de o kafadayım 😬