busralivaa
Üstelik tekrar kan verip takip etmene gerek yok dedi beta değeri 180 çıktı ama ultrasonla bakmadığı için bişey diyemiyorum 2 hafta sonra gel keseyü görelim filan dedi şuan baksamda görünmez dedi bide bana 1 haftalık anca bu bebek dedi ama ben en son 24 ocak 28 ocak arası adet oldum 1 ay oluyor nerdeyse kimyasal olsa çoktan belli ederdi bence