12moom Sedasahin5 ben yok diye biliyorum hatta bebeğin gazını alırmış diye de duymuştum ama doktora danismakta fayda var benceee
Sumeyye42 Sedasahin5 günde bir tane içiyorum en fazla günde 2 tane içebilir mişsin bi sorun olmadı şükür ama faydası var diye de duydum siz yinede doktorunuza danışın her gebelik aynı olmuyor ☺️
Boncukk123 Sedasahin5 hayır canım doktorlar öneriyor hele ki belirli bir haftadan sonra kalsiyum eksıklıgınden mecbur kalıyorsun her gün içmeye bana doktor kızılayın maden suyunu önerdi şiddetli bel ağrılarım var
Aysenur-yakarer28 Sade soda değil de maden suyu için magnezyum eksikliğine iyi geliyor maden suyu öneriliyor gebeliklerde kızılay öneririrm
3adam1madam Sedasahin5 günde en fazla iki şişeye kadar içilebilir zararı olmamakla birlikte bilakis bebeğe faydası vardır bebeğe kilo aldıran besinler arasındadır
Fatoss-16 Sedasahin5 soda degilde maden suyu tüketin Dr icebilirsin demişti içerisinde mineraller olduğu icin
myavocado Sedasahin5 hayır aksine sade maden suyu doktorum önerdi bana her gün mutlaka bir tane iç diye. Mineraller faydalı size. Soda degil doğal maden suyu olanlardan için.