Kızlar merhabaa hayırlı akşamlar.
Adetten hemen sonra ki günü değerlendirdim. bayadır deniyorum fakat adetten hemen sonra ilişki hiç yaşamadım,bide bunu deniyim dedim. 11 gün geçti ilişkinin üzerinden bugün afedersiniz lavaboya gidip idrar bile yapsam kasıktan rahmime doğru bir ağrı geliyor batma gibi bu bi belirti olabilir mi? daha önce yaşayan var mı veya belirti için çok mu erken 28/29 gün oluyor adet döngüm adetime de 14 gün var.