Twobabymom2 canım öncelikle tebrik ederim bende ilk öğrendiğimde üç buçuk aylıktı o zamana kadar nasıl göremediler anlamadım 5ve7 haftalıkken gitmiştim daha sonra cinsiyeti kesin öğreneyim diye geç girmiştim aklımın ucundan geçmezdi. Sana söyleyeceğim beslenmene çok dikkat et bir yakınımın ikizi olmuştu küveze almadılar bile. Herşey sağlıklı beslenmede bitiyor bence.