Merhaba anneler. Benimde daha önce 27 haftalık doğum hikayem var. Beneğimi kaybettim. Şimdi tekrara hamileyim. Çok şükür Allah’ıma. Büyük ihtaml serklaj yapılacak bana da. Ama bu sene tayinimiz çıkacak temmuz sonu gibi taşınacağız. Önerileriniz var mı nelere dikkat etmeliyim. Benim için risk oluşturur mu? Aynı şeyler yaşamak istemiyorum.