Birkaç gündür yemek yedikten, bir şeyler atistirdiktan veya meyve yedikten en fazla yarım saat sonra boğazım yanmaya başlıyor. Reflü gibi ama mide yanması hissetmiyorum. Uyuyunca geçiyordu sadece, bu gece uyuyamadım bile yanmadan dolayı. Bu nasıl geçer yaşayan var mı? Maden suyu, yoğurt, şu, tuzlu suyla gargara…. hiç biri fayda etmiyor.