cakebabe Rgmss 16+4 🐻 yarın araba alıcam inşallah bundan önce de daha hamile değilken park yatak almıştım ebebekte çalışıyordum indirim yakalayıp kapmıştım 😂
merve_3807 Rgmss sadece kıyafet ve ufak tefek eksiklerimiz var ikinci hamilelik olduğu için beşiğimiz ve diğer büyük ihtiyaçları abisinden kalma kullanılacak 😊
busduuk1914 Rgmss 31+5 teyiz hastaneden çıkarken gitmelik rahat biseyler alacağım kendime gerisi tamam şükür sona geldik kese dibini gördü 😂
Kdjhjhhj Rgmss 26 haftaliğim deterjan reflü yataği tulum battaniye islak mendil bezini aldim ikinci bebisim olduğu için tek eksiklerim bunlardi bi yikayip paklamasi kaldi valla 😍sizden naber
Dlar 20+2 bu ay başladık alışverişe yatak gardrop ana kucaği mama sandaliyesi gelicek sonra ufaklara baslicaz bakalım hayırlısıyla alıp kullanmayı nasip etsin Allah herkese
MorKelebek54 busduuk1914 hastanede giymek icin nasil seyler aldiniz acaba teseturkuyum bu arada, ben cikarken normal esofman scet giyip cikicam valla 5 dk lik evime mesafe zaten hastane
Serendipity16 Rgmss 27+6 olduk ❤️ Park beşiği sipariş verdik o gelecek kıyafet aldım her zamanki gibi 😂 bu ay küvet seti, dolap, ateş ölçer, kapı süsü ve nakışlı hastane çıkışını yaptırmak istiyorum bakalım hepsine para dayanırsa 🥹 kendime de pijama takım aldım
MorKelebek54 Rgmss bu hadta heosini tamamlicaz knsallah havlusu vs kaldi geriue ivir zivir yani cogu tarak termometre ates olceri felan bu hafta alicaz onlari yarin ya da obur gun felan
MorKelebek54 Rgmss listen yoksa bende bi liste var görümcem joker baby de calisiyo bana da o vermisti ama ben iclerinden bazilarini gereksiz hiruo almadim sen istersen listeye gore hareket et sen bilirsin
busduuk1914 MorKelebek54 hastanede giymek için bi elbise gecelik aldım doğumdan hemen sonra giyerim diye bi de alt üst takım aldım gömlek pijama şeklinde. Çıkarken de eşofman takımı giymeyi düşünüyorum. Zaten eşofman dışında bişey giydiğim söylenemez 😂
Leyla1993 Rgmss elbisseleri çıkış için olucak elbisesi kaldı birde yatak ortugu başka bir şeyimiz kalmadı ve onları yıkayın ütülemek.bende ikinci kız evde her şey var giyilmemiş kıyafetlerimiz bol bol var .
Rabiul Rgmss 20. Haftadayım dün arabamızı aldık geçen ay park yatağımızı aldık büyük eşyaları bitirdik çoğu şey bitti neredeyse ıvır zıvırlar kaldı 😍
MorKelebek54 busduuk1914 al nenden de o kadar en rahati esofman hele ki hamilelikte iyi ce asik oldum kendisine 😂😂 nanalim canim cok rahstlar 😂
busduuk1914 MorKelebek54 ay gerçekten öyle pantolon giymek vücuduma rende sürtmek gibi geliyo 😂 karnım da büyüdü artık kocamın eşofmanlarını giyiyorum. Oğluma da full eşofman giydiririm herhalde. Aile boyu eşofmanla gezicez 😂
MorKelebek54 busduuk1914 😂😂 bisi diyim mi suan ustumde esimin sortu var 😂 bana diyo ki benim esyalarima da el koydun diyo 😂 e nabalim canim bizimkiler olmuyo
MorKelebek54 1kb1ra attim canim istersen alcak olduklarini baska kagida haz daha iyi olir noyle cok karisik duruyo cunku
busduuk1914 MorKelebek54 o kadar da katlanıversinler 😂 bize daha çok yakışıyor bence koca göbüşlerle 😂