Clarasamenta 17+6 haftalik gebeyim tansiyonum 15 8 çıktı sonra 14 8 13 8 hiç düsmedi doktora gittim tansiyon ilaci verdi korkuyorum kızlar birsey olmaz değil mi düsmüyor yaa