Kızlar merhaba bugün adet günüm akşama doğru peçeteye silince gelen pembemsi bir leke geldi akşam da silince yine kahverengi bir akıntı geldi normalde adetim çok yoğun ve ağrılı geçer şuan gelmiyor test yaptım bir şey çıkmadı acaba yerleşme kanaması olabilir mi ? Varsa testte pozitif ne zaman görebilirim acaba benim gibi olan varmı ?