Merhaba kızlar, 17. Hafta kontrolümde rahmimde miyom oluştuğunu farketti doktorum şu an 21+5 im ve son kontrolümde boyutunun büyümediğini söyledi. Sezeryan istersem doğumla beraber alırım istemezsen normal doğum sonrası takip ederiz önemli bişey olduğunu düşünmüyorum dedi. Ama kafama takıldı, aynı durumu yaşayanlar var mı ? Normal doğumla atılabilir mi ?
Teşekkürler