31 haftalık hamileyim bebeğim bu akşam çok ama çok hareketli normalde de hareketli ama bugün biraz daha aşırı hareketli ve çok şiddetli vuruyor ara sıra da kasık sancısı yapıyor acaba hastaneye gitsem mi bilemedim. Titreyerek vuruyor böyle kımıl kımıl iyi bişey mi kötü bisey mi acaba ne yapmalıyım?