Iremco12 Şu 5 dakikada 1 gelen uzunluğu yaklaşık 1 dakika olması gereken doğum sancıları nasıl bir şey?Regl ağrısı gibi mi?
ikiprensannesi53 Iremco12 bu tarifiniz dogumu gösteriyor doğum olacağı zaman öyle 30 40 sn sürer evet kasiklarına ağrı giriyor ve karnın kasiliyo
Iremco12 ikiprensannesi53 yok herkes doğum sancısını sorduğumda süresinden bahsediyor ben regl ağrısı gibi mi yoksa direk giren sancı gibi mi onu merak ediyorum
ikiprensannesi53 Iremco12 yavaş yavaş giriyor sancısı artiyor sonradan yavaşlıyor soyleki ağrı 40 saniye sürüyorsa bunun 10 15 saniyesi siddetli
Moonlight7 Bende burda bekleyeyim😬 bugün sancım çıktı nst de doktor erken doğum olabilir dedi başka yere yönlendirdi orda nst de çıkmadı sancım ama ağrım var adet ağrısı gibi kasıklarımda ve belimde ağrıyor ama geçmeyen bir ağrı ve arada bebek kendini kasıp bırakıyor 34+1im beklemedeyim
Tatar59 Regl, ishal, gaz, bel ağrısı hepsini aynı anda yaşadığımız bir ağrı. Çok ilerlediği, sancinin arttığı zaman sanki biseyle sıkıştırıyorlar komple karın ve kalça arasındaki bölgeyi gibi oluyor. O artık doğum zamanına yakın zamanlarda oluyor ama