Tarana eğer düşük yaptıysanız iğne olmanız lazım. Düşen cenin eğer pozitif ise sizin vucudunuz pozitif kan hücrelerine karşı antikor üretiyor ve bir sonraki gebelikte bebek yine pozitif olursa onun kan hücreleriyle savaşmaya başlıyor. Çünkü bir önceki kayıptan pozitif kan hücrelerini düşman olarak biliyor ve savunmasını hemen başlatıyor.
İlk gebelikte henüz tanımadığı için kanama olmadıkça bir sorun oluşturmuyor. Yani ilk gebelik için düşüğe sebep olmaz ama iğne yapılmadıysa sonraki gebeliklerde düşük olabilir veya bebekte anemi olabilir, kan grubu pozitif olursa. Indirect combus değeri var, vucut pozitif kan hücrelerine karşı antikor oluşturmuş mu diye. Doktorunuzla görüşüp kontrol ettirebilirsiniz. Negatifse sorun yoktur ama pozitifse iğne yapılması gerekiyor.