Koalams benim ikili testim de hiç
Bir sıkıntı yoktu çok iyiydi ama ilerleyen zamanda bebeğimin bağırsağında beyazlık olduğunu söyledi doktorum bununda anomali olduğunu söyledi down sendromu olabileceğini. fetal dna testi verdik çok şükür temiz çıktı maddiyattan yana kaygınız yoksa içinizin rahatlaması açısından fetal dna testi öneririm. Ayrıca artık Türkiye laboratuvarlarına güven olmaz dedi doktorum sonuçların doğruluğu %50 ye kadar düşmüş maalesef. Yani içinizi ferah tutun stres yapmayın🌸