Kaderimmmm16899 ay kaynananız ne çok biliyor ya bazı insanları anlayamıyorum. Kendinizi iyi hissetmiyorsanız tutmayın tabii ki. Bu sizin ve doktorunuzun bileceği bir durum. Şu an gebe olarak bizim görevimiz bize emanet edilmiş cana iyi bakmak. Bütün gün vücudunuz aç, susuz kalacak o bebeğin beslenmeye ihtiyacı var. Ben 20 haftaya gireceğim hala biraz aç kalsam midem bulanıyor. Ya şekeriniz, tansiyonunuz düşse bir şey olsa size allah korusun. Hamile ve emziren kadınlar zaten mazeretli sayılıyor diyanetin kendi sitesinde var