Yaseyase Hamilelikte yüz kuruluğu olur mu cildim yağlı ilk defa böyle oluyor yüzüm kabuk kabuk hele burnumun kenarları 🙈 sizinde böyle oldu mu olduysa ne kullandınız?
Mesen Yaseyase ay bende de öyle fazla kurudu sadece nemlendirici kullanıyorum her yikadiktan sonra su içmek gerekiyormuş ama malesef su benim aklima hiç gelmiyor günde 2 -3 bardak zor içiyorum
Civciv53 Yaseyase benimde kurudu bir tek yüzüm değil bacaklarımında kuruduğunu hissediyorum suda içmeye çalışıyorum doktoruma sorucam her nemlendiriciyide kullanabiliyormuyuz onu merak ediyorum
Boncukk123 Yaseyase çok haklısın canım ama içmemiz gerekiyor ki hem çatlak oluşumu azalsın cilt kaşınmasın yüzümüz kurumasın hem de vücudumuzun susuz kalmaması lazım ☺️
Yaseyase Mesen ben kendimi şartlıyorum içeyim diye ama 2 ltden fazla içemiyorum. Bit de her yıkamadan sonra içmek mi gerekiyormuş duymamıştım artık uygularım. Ne yapsam fayda etmedi
Mesen Yaseyase kız yok her yikadiktan sonra nemlendiriyorum 😂bu süreçte çok su içmek gerekiyormuş dedim