Selma-bttl Sedoliko tahminim yok ama ultrason fotoğraf çok komik bir yüz gibi durmuyor mu gülüyor sanki 😅 sağlıkla gelsin minik
Zeyynnpp Sedoliko kız gibi hissettim canım sağlıkla gelsinler inşallah 🤲 bende 12.haftada gittim tahminde bulundu bakalimm 🌸
Sedoliko Kızlar tahmini olan var mı 🙈 doktora gittim bugün çok erken dedi cinsiyet için. ama öğrenenler çok var. Tahmini olan anlayan var mı ?
Sedoliko Zeyynnpp amin canım , bütün bebişler sağlıkla mutlulukla huzurla bereketle gelsin inşallah 🙏🏼🥰
Ebrar_65 Kbra_atss çok şükür ki doğru tahmin ettim yine Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim🥰❤