AysegulAlper Benim doktorum da bu konuya değindi ben hiç sormadan heralde beni makyajlı görünce 😄
Genelde hamile bayanların kocaları sorun ediyormuş eşleri makyaj yapınca bebeğe zararı olur gibisinden .. hafif makyajın hiç bir zararı yok dedi çok fazla evham yapmaya gerek yok dedi