Merhaba benim bugün alttan muayene ile kese göründü doktorun tahminine göre 4 buçuk haftalık. 2 hafta sonra kalp atışı için gel dedi ama bana biraz erken geldi 6-6 buçuk hafta olucak. Duyamayıp ayrılırsam üzülürüm. 7-8 haftada duyuluyor diye biliyorum. Siz kaçıncı haftada duydunuz