Merhabalar hamileliğimin ilk üç ayında regenesis max kullandım folik asit olarak. Şimdi artık 15. Haftadayım bulunduğum yerdeki doktor opireva duo yu önerdi ama eczanelerde bulamadık. Eczane de bize gene regenesis max a devam etmeliyiz dedi. Aklım çok karıştı. Çünkü regenesis max ı folik asit olarak kullanmıştım ve doktor ilk 3 aydan sonra kullanılmamalı demişti. Sizler ne gibi vitamin kullanıyorsunuz