umudumhicbitmez13 Selam arkadaşlar 6aydir gebeyim ve kaşıntılar oluyor vajinamda doktur kaç kez fitil yazdı ama hiç iylesmiyor antibiyotik tedavisine basladik şimdi aranızda benim gibi olan varmı?
Vildan21- umudumhicbitmez13 bugün gittim hastaneye bunun için. Travazol verdi bide antibiyotik verdi bi saşe. Travazolu sabah sürdüm çok şükür şuana kadar iyi gitti bırakınca tekrar başlar mı bilemem
BusraA-K umudumhicbitmez13 umudumhicbitmez13 bende üst ve alt solunum yolu enfeksiyonu yaşamıştım o nedenle 1 hafta antibiyotik kullandım. Kaşıntım başladı doktor muayenesinden söyledim probiyotik yazdı. Antibiyotik tetiklemiş olabilir, birkaç güne rahatlarsın dedi. Aşırı kaşıntı var benimde…