yorgunanne_ Kizlar ikinci gebeligim ama acayip heyecanlıyım bı gerginim korkuyorum biraz konuşalım sakinlesim istiyorum 😅 ne yapıyonuz nasılsınız 😅
Elfsrkn yorgunanne_ kaçıncı olursa olsun aynı heyecan aynı stres Allah’ın izninile bir saat bile sürmeyecek sağlıklı kolay doğumlar olsun hepimizin ❤️🌹
Meryem0650 Ayyy bnmde ucuncu sezeryanm ama sancim var yatisim yapildi sabah bnde sezeryana gircem cok heycnliyim