Ben şehir hastanesinde sezaryen doğum yaptım. Bebeğimin suyu bittiği için doktorum suni sancı verelim doğumu başlatalım dedi. Sancı odaları tek kişilik ve sancı çektiğiniz odada doğumunuzu da yapıyorsunuz bana nasip olmadi bir gece kaldım ama açılmam olmadığı için sezaryena alındım. Doğumdan sonra Kaldığım oda tek kişilikti ama iki kişilik odalarda vardı kime hangisi denk gelirse