öncelikle ilk gebeliğimdi ve dogumun izledigim videolardan nisan gelecek sonra agrı gelecek hastaneye gidecegiz hazırlıklar vs derken yavas yavas doguracagım diye düşünüyordum 🫣ama ben filmlerdeki gibi dogurdum☺️yani hiç birseyim yokken suyum geldi ve hastaneye geçtik hemen doktorum doguma zor yetişti kadın ameliyat önlügğ bone giymeden dogurttu beni😂o kadar hızlı geliştiki ebe once 1cm acıklık dedi 1 saat sonra 3 cm oldu epidural takıldı sonra plates topunda zıpladım vs.sonra 7 cm oldu sonra 8 cm apartopar dogumhaneye indirdiler ebe ıkın dıyor ama doktorum yok orrada kosa kosa zor yetişti ve minik kelebegimi 2 kuvvetli ıkınmada dogurdum 🤲hızlı geldigi için yırtılmalarım oldu kesi atılmadı biraz dikişim var ama cok sükğr bebekte bende saglıklıyız ☺️hepinize benım gibi kolay dogumlar diliyorum 🙏her dogum cok özel o yüDen akısına bırakmak gerekiyor ☺️