Hafsa___ Nursemom_ adaatadmr o haftalar baya zor ama çok sürmez yani umarım ben 16 haftadayim daha iyi hissediyorum
kbra_588 Oznurcolaak yaaa ne zaman bulantı başladı ve neden halen geçmedi ayy ben de 16. Haftada çoğu kişi rahatliyor diye kendimi avutuyorummm
Sevval0704 Oznurcolaak bende 15+4 bendede çok kasık ağrısı batmalar oluyooor :) sonunda benim yaşadığımı yaşayan birini gördüm ya doktor her ne kadar normal dese uygulamada yazsa bile yine içim rahatlamıyor nasıl bir panikliktir bu yaa
Mervenr00 Lavinya21 bende 22+4um kasıklarım arada sertleşiyor bebek sanki kendini topluyor gibi sizde de oluyor mu acaba.. haftaya kontrolüm var doktoruma soylicem ama ufaktan kasılmalarım mı başlıyor çözemedim
melike81_ adaatadmr benim 20 haftaya kadar sürmüştü Allah sabırlık versin markete gidemiyodum bileeee şimdi 32+6 💁🏻♀️